Nebýva často, že pozitívne hodnotím cyklistickú komunikáciu. A určite nie v Bratislave, nakoľko Bratislava je známa svojimi cyklistickými nepodarkami (netreb cyklistom pripomínať Košickú, ktorá stále ohrozuje cyklistov). Určite sa však za pár rokov mení aj povedomie.
Nedávno som navštívil Bratislavu a som sa vybral pozrieť Pribinovu Ulicu, teda ulicu od Eurovei až k mostu Apolo. Až na pár nedostatkov (ktoré je možné jednoducho odstrániť), je 300 m cyklistická trasa navrhnutá v príjemných parametroch.
”
Pekný priechod urobený tak ako sa má.
bezpečnostný stĺpik
podfarbenie nebezpečného miesta.
tu by sa hodilo smerové značenie
cyklistický priechod nasmerovaný do obrubníka, chýba na chodníku značka že je to zlúčený chodník
Celý album
Najlepsie na tom novom useku je, ze konecne urobili prechod pre chodcov a cyklistov pred vstupom do garazi pri Eurovei. Nerozumiem, preco tam nebol od zaciatku existencie Eurovei. Bolo to tam velmi nebezpecne. Chodci a cyklisti nevideli, ci nejde nejake auto z garaze a naopak z auta iduceho z garaze nevidno, ci cestu nekrizuje nejaky chodec alebo cyklista. Mali by tam dat este nejake zrkadla.
Na opacnej strane je cyklopruh na odbocenie z kopcovitej cesty k mostu Apollo prilis uzky. Mal by byt o 2 m sirsi a miernejsie zatoceny.
Tiez nerozumiem tomu, preco nie je na nabrezi pri Eurovei cyklochodnik. Bol som presvedceny, ze tam urcite bude, kedze to bola nova stavba a po nabrezi sa chodi na bicykli smerom na Devin. Tesil som sa, ze budem tade chodit na bicykli s vyhladom na Dunaj. Cyklochodnik tam asi nikdy nebude, kedze je to projektovane iba pre pesich a asi navzdy tam budeme chodit na bicykloch medzi pesimi.